סקירה של כספת דיגיטלית

סקירה של כספת דיגיטלית

מנעולי כספות ביתיות דיגיטליות איכותיות הם קלים לשימוש, רב תפקודיים ומתקדמים ובטוחים יותר ממנעולי כספות מפתח מכנית. אנחנו לא מציעים שמנעולי כספת אלקטרוניים מאובטחים יותר ממנעולי כספת מכניים במכניקה, למעשה, המכניקה שלהם דומה עם קלט (חוגה למנעול מכני ומקלדת למנעול אלקטרוני) ומנעול ראשי בתוך הדלת לאחסון שילובים וחסימה הבורג. התכונות הרב-תכליתיות הן שמאפשרות למנעול האלקטרוני יותר הגבלות מאשר מנעולים מכניים כדי לגרום לו לביצועי אבטחה גבוהים יותר.

יתרונות כספת דיגיטלית

גישה מהירה. קל יותר להזין את קוד השילוב שלך מאשר לחייג מנעולים מכניים. המנעולים האלקטרוניים הביומטריים/טביעת האצבע הופכים אותו למהיר עוד יותר.
קל להגדיר ולשנות קודים בכספות דיגיטליות ולא כמו כספת מפתח מכניות שאין בהם כלל צורך בכיול דיגיטלי  לבד ללא עזרת מנעולן או כלי עבודה.
משתמשים יכולים לטפל במנעול משלהם עבור רוב דגמי המנעולים.
קל לשימוש מבלי לעקוב אחר מקשים או שילובים – אתה יכול לזכור את קוד האותיות (רייצ’ל בתור 812436) ולא שילובי מספרים טהורים (81-24-36).
מנעולים מסוימים משולבים עם אורות מקלים על ההפעלה בלילה.
זיכרון לא נדיף שומר על שילובי הקוד של המשתמש גם ללא סוללה.
הקודים מאוחסנים בתוך מנעול הכספת מאחורי הדלת, הסרה או נזק של לוח המקשים אינם משפיעים כלל על האבטחה המשולבת.
מצב בקרה כפול – דורש שני משתמש/קודים נפרדים לפתיחת הנעילה, לעתים קרובות נראה ומשמש במצבי אבטחה גבוהה או עסקאות מזומנים גבוהות, כגון כספומטים.
מצב עיכוב זמן – ניתן לפתוח את הנעילה רק לאחר שפג זמן עיכוב שנקבע מראש כדי למנוע ניסיונות פריצה.
מצב נעילת זמן – הגדר את הנעילה כך שתפעל רק או לא בשעות מסוימות, כגון שעות עבודה או חגים. בדומה למנעולי זמן מסורתיים.

מצב כפייה – במצב זה, ניתן להזין קוד כפיה מיוחד לפתיחת המנעול תוך שליחת אזעקה שקטה להודיע ​​למאבטחים/חדר פיקוח על מצב החירום כדי להבטיח את ביטחונם האישי של הצוות המוחזק או נאלץ לפתוח המנעול.
עונש ניסיון שגוי – הנעילה תינעל למשך 5 דקות לאחר ניסיון של 5 קודים לא חוקיים ברציפות כדי למנוע התקפות של כוח אכזרי עבור קודים.