כספות קטנות

כספות קטנות

כיצד נדע איזה כספת לרכוש לאחסון לאקדח

הגעתם לחנות mysafe בחיפוש אחר מוצר שנראה פשוט מספיק כי כספות היא קופסת מתכת, נכון? לאחר חקירה נוספת, אתה מגלה שיש יותר בכספת ממה שחשבת בתחילה. חפש באינטרנט, ותמצא מומחים רבים המוכרים על עצמם שאומרים לך מה אתה אמור לדעת על קניית כספת לאקדח. תסתכל מספיק זמן, ואתה מתחיל לראות שלעתים קרובות יש מידע סותר.

מניסיוננו, מה שקורה בדרך כלל הוא שהלקוח מנחש מה הוא צריך, ולעתים קרובות ההחלטה מתמקדת בגודל ובמחיר. המחשבות שלנו הן שעדיף הגנה כלשהי מכלום בכלל. כאשר אנו עוצרים לשקול את הסיבות להשקיע בכספת, זה מסתכם בסוגיה פשוטה אך קריטית: התכנים שאנו רוצים להגן עליהם הם לרוב חלק מהדברים החשובים והיקרים ביותר שבבעלותנו. הפילוסופיה שלנו היא “אם זה חשוב – חשוב לעשות את זה טוב”.

עם זאת, אנו מרגישים שזו אחריותנו כמומחים בתעשיית מוצרי האבטחה והבטיחות לחתוך דרך אינסוף פיסות מידע ומידע מוטעה ולתת לך רק את השיקולים החשובים ביותר בעת חיפוש הפתרון הטוב ביותר לאתגר שלך.

כספות לאקדח או לנשק

כספת בטוחה לאקדח שלך?

כספת לבית ולנשק מגיעה בדרך כלל עם מנעול שילוב מכני או מנעול אלקטרוני. אבל אתה בטח תוהה מהם היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם, או יותר חשוב, “איזה מהם כדאי לי לקבל?” אז, כדי לענות על השאלות שלך, אנחנו הולכים לדון בארבעת הנושאים האלה:

מהם מנעולים מכניים ואלקטרוניים?
איזה סוג קל יותר לשימוש?
איזה סוג אמין יותר?
איזה סוג יותר יקר?
מנעול כספת מכני דומה למנעול של ארונית בית הספר הישן שלך: אתה פותח אותו על ידי סיבוב חוגה כדי להזין שילוב. שילוב זה מציב את כוסות המנעול במצב הנכון, ומאפשר לפתוח את הנעילה של הדלת. זוהי מערכת נעילה ידנית פשוטה אך יעילה.

מנעולים אלקטרוניים, או מנעולים אלקטרוניים, הם קצת יותר מתקדמים. במקום לסובב חוגה, אתה מזין שילוב בן ארבע עד שש ספרות בלוח מקשים המופעל על ידי סוללה המאחסן את השילוב שלך גם אם הסוללה מתה. כאשר נכנסים לשילוב הנכון, המנעול משתלב במנגנון ומאפשר לידית להסתובב כך שתוכל לפתוח את הדלת.

מגוון כספות קטנות אלקטרוניות ומכניות בגדלים שונים. הכספות מתאימות לשימוש ביתי ומשרדי. בנוסף כל הכספות הקטנות שלנו עונים לדרישות חברות הביטוח בישראל. מערכת הנעילה של הכספות הקטנות שלנו מתהדרות במנגנון אלקטרוני חכם, המנגנון פועל באמצעות קוד אישי בן שש ספרות + מפתח לפתיחת חירום. כספות מפתח קטנות מגיעות אם מנגנון כפ שיניים המיועד נגד קדיחה.